I told to WSEAS to publish this announcemnt on
http://groups.google.com/group/wseas
but they refused. So, I made a separate forum
http://ethnika.blgspot.org
where I will publish your announcements
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ έριξαν το F-16!
14.12.07
Δεν είναι παράδοξο ή συμπτωματικό το ότι στη θαλάσσια περιοχή πάνω από το Αιγαίο,
πέφτουν μόνο ελληνικά πολεμικά αεροσκάφη και, μάλιστα, με μεγάλη συχνότητα, ενώ από
τουρκικής πλευράς, κανένα. Από το 1975 μέχρι και σήμερα, οι ελληνικές κυβερνήσεις
υπήρξαν όχι μόνον χαλαρές, αλλά και λίαν υποχωρητικές απέναντι στις τουρκικές αξιώσεις.
Βρισκόμαστε έτσι, πέρα από τη διαρκή ιλιγγιώδη κούρσα των εξοπλισμών, και στην
καθημερινή επιφυλακή κι εναέρια έξοδο προς το Αιγαίο των πολεμικών μας αεροσκαφών, για
να αναχαιτίζουν τους αποθρασυμένους Τούρκους πιλότους, οι οποίοι δε σέβονται καμία
διεθνή συνθήκη, ούτε κανέναν διεθνή εναέριο κανόνα και φτάνουν στο σημείο, πολλές φορές, να υπερίπτανται της
Άνδρου και της Εύβοιας.
Μόλις προχθές, θρηνήσαμε τον χαμό ενός πολύπειρου σμηναγού λεβέντη, του Αθανάσιου Μπατσαρά. Συμμετείχε, μαζί
με άλλα τρία F-16, σε περιπολία στο Αιγαίο, σε ύψος 12.000 ποδιών, η οποία περιπολία είχε σκοπό την έρευνα για
εντοπισμό και αναχαίτιση εχθρικών αεροσκαφών.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Άρθρο», τα τέσσερα αεροσκάφη απογειώθηκαν στις εφτά το απόγευμα από την 337
μοίρα της 110 πτέρυγας μάχης στη Λάρισα με προορισμό την Ψαθούρα. Σαράντα λεπτά αργότερα κι ενώ πετούσε σε
ύψος 20.000 ποδιών, το αεροσκάφος του άτυχου πιλότου άρχισε ξαφνικά να χάνει ύψος. Στα 2.000 πόδια και χωρίς
καμία προειδοποίηση, τα ίχνη του F-16 χάθηκαν από τα ραντάρ. Αμέσως έσπευσαν στην περιοχή τρία ελικόπτερα Super
Puma και ένα C-130, καθώς επίσης και σωστικές δυνάμεις του πολεμικού ναυτικού. Οι έρευνές τους, ωστόσο,
αποδείχτηκαν άκαρπες. Λίγο πριν τις 22.30, το άψυχο σώμα του σμηναγού περισυνελέγη στα διεθνή ύδατα από τουρκική
φρεγάτα, η οποία είχε σπεύσει στην περιοχή, ανταποκρινόμενη στο σήμα κινδύνου που είχε εκπέμψει το Ενιαίο Κέντρο
Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης. Στις 22.31, ελληνικό Super Puma παρέλαβε τη σωρό και την μετέφερε στο 251
Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, λοιπόν, γεννούνται πολλά φοβερά ερωτηματικά, τα οποία περιμένουν απάντηση, γι’ αυτή την
πτώση του F-16. Στην κοινή γνώμη, διάχυτη είναι η άποψη ότι τα πολεμικά μας αεροσκάφη δεν πέφτουν τυχαία, όπως
δεν έπεσε τυχαία κι αυτό που πιλοτάριζε ο άτυχος σμηναγός. Οι Τούρκοι διαθέτουν τέλεια μηχανήματα αποσυντονισμού
και βραχυκύκλωσης των οργάνων των εχθρικών τους σκαφών. Αυτή, άλλωστε, ήταν η λαϊκή γνώμη για την πτώση του
ελικοπτέρου Σινούκ, που είχε, μεταξύ των άλλων, ως επιβάτη και τον μακαριστό Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο.
Ένα άλλο ερώτημα είναι, πώς βρισκόταν εκείνη τη στιγμή, τόσο κοντά, η τουρκική φρεγάτα, για να «τρέξει» αμέσως,
ανταποκρινόμενη στο σήμα που είχε εκπέμψει το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού και Διάσωσης;
Γιατί δεν συνόδευαν το σμήνος ελικόπτερα παντός καιρού, για να μπορούν να επέμβουν και να παράσχουν βοήθεια σε
περίπτωση που τη χρειάζονταν οι Έλληνες πιλότοι;
Ως πότε οι πιλότοι μας θα χάνουν τη ζωή τους την ώρα του καθήκοντος; Αυτά και δεκάδες άλλα «γιατί» και «πώς»
καλούνται να απαντήσουν οι αρμόδιοι φορείς της πολιτείας και να μη προσπαθήσουν να κουκουλώσουν ξανά τα λάθη
και τις ανεύθυνων και ανίκανων στελεχών τους.
Δημοσιεύεται στους «Νέους Ανθρώπους» που κυκλοφορούν.
I asked them to publish it in one of these blogs
They told me to phone them and try again
http://spoudastes.blogspot.com/
http://wseas2007.wordpress.com/
http://harvardconferences.blogspot.com
No comments:
Post a Comment